Is er iets mis met uw product of is er schade ontstaan? Lees dan eerst onze pagina's over garantie en reparatie
►Is er toch iets mis en/of heeft u een klacht over ons?
Neem altijd eerst contact met ons op. Komen we er onverhoopt niet uit? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons een mail te sturen. Wij zullen binnen 14 dagen schriftelijk reageren op uw klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
►Klachtenprocedure:
- Klachten moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij KyWi Jewelry, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Dit kan via een mail aan klantenservice
- Bij KyWi Jewelry ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door KyWi Jewelry binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot KyWi Jewelry. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
- Een klacht schort de verplichtingen van KyWi Jewelry niet op, tenzij KyWi Jewelry schriftelijk anders aangeeft. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door KyWi Jewelry, zal KyWi Jewelry naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Voor vragen of opmerkingen of mocht er onverhoopt iets mis zijn met uw bestelling, neemt u altijd contact op met KyWi Jewelry. Wij helpen u graag verder.
Wij stellen onze sieraden met zorg samen en kiezen voor goede kwaliteitsproducten.
Heeft u een tip of suggestie? Aarzel dan niet om contact op te nemen.