Neem voor al je vragen contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina:
KyWi Jewelry
Tolhuis 2109 6537 MA Nijmegen.
Email algemeen: info@kywi-jewelry.nl
Email voor klanten: klantenservice@kywi-jewelry.nl
Telefoon: 024-8454092
Whatsapp:
BTW: NL001875638B47
KvK: 62669524
Veelgestelde vragen:
1. Wat zijn de openingstijden van de telefonische klanten service?
We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 18.00 uur tot 21.00 uur en op woensdag van 13.00 tot 21.00 uur. U kunt een bericht inspreken zodat we u zo spoedig mogelijk terugbellen. Natuurlijk kunt u 24 uur per dag mailen of een Whatsapp sturen. We streven er naar deze binnen 1-2 dagen af te handelen.
2. Boven een bepaald bedrag wordt mijn pakket gratis verzonden. Is gratis ook echt gratis?
Jazeker, er worden dan geen verzendkosten gerekend. Wij nemen die kosten dan voor onze rekening. Het verzenden is dus niet gratis, maar u betaalt de kosten niet. Dat doen wij. Kosten voor retourneren zijn wèl voor uw eigen rekening.
3. Het sieraad dat ik heb ontvangen, ziet er toch iets anders uit dan op de foto. Hoe kan dat?
Veel sieraden van KyWi Jewelry worden met de hand gemaakt. Het kan daarom voorkomen dat materialen er net wat anders uit zien. Wanneer natuurlijke materialen zijn gebruikt, zoals edelstenen, leer en schelpen, dan kan de grootte en vorm, maar ook de kleur soms wat verschillen. Geen enkel exemplaar is hetzelfde. Soms gebruiken wij ook foto's van de fabrikant en kunnen kleuren in werkelijkheid net wat anders zijn dan op de foto. Mocht dat echt afwijken dan vermelden we dat altijd in de tekst. Soms kunnen ook de kleuren van uw computerscherm
of ipad van invloed zijn. Een compliment dat we vaak ontvangen is dat het er in het echt nog mooier uitziet dan op de foto.
4. Kan ik een sieraad als cadeau gelijk naar iemand anders laten sturen?
Ja dat kan. Het is mogelijk om het cadeau direct te laten bezorgen op het adres van de ontvanger van uw cadeau. In dat geval moet u het adres van de ontvanger als verzendadres vermelden en bij het factuuradres uw eigen adres opgeven. Het is niet mogelijk om verschillende sieraden uit één bestelling te verzenden naar verschillende adressen. Als u verschillende cadeaus zou willen bezorgen, bestel dan elk sieraad voor een ontvanger als aparte order.
5. Ik heb een kortingscode/cadeaubon van jullie. Hoe werkt dat?
Elke cadeaubon heeft een unieke code. Dit geldt ook voor de kortingen die we via onze nieuwsbrief of Facebook weggeven. De codes kunt u invullen tijdens het bestelproces in het betreffende vakje. Het bedrag wordt automatisch verrekend. Voor de korting kan het soms zijn dat een korting pas geldig is vanaf een bepaald bedrag. Dit wordt altijd bij de kortingscode duidelijk vermeldt. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld maar u hoeft het bedrag niet in één keer op te maken. Het resterende bedrag blijft op uw cadeaubon staan. Bewaar de code dus goed!
6. Hebben jullie ook een winkel of showroom?
Op dit moment hebben wij geen winkel of showroom. Wij zijn een atelier met website, waar op maat en handgemaakte sieraden worden vervaardigd. Verder leveren wij dverse merken. Op afspraak is bezoek wel mogelijk voor het afhalen van uw bestelling.
7. Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
U kunt altijd contact met ons opnemen om uw vragen te stellen. Vul dan het contactformulier in hierboven op de site of neem contact met ons op via email. Natuurlijk kan bellen ook of stuur ons een bericht via Whatsapp. (zie hierboven)
>> Contactformulier
Schrijf je in en ontvang een kortingscode voor je bestelling vanaf €30,-